tiistai 18. syyskuuta 2012

Tervetuloa!

Hei, olen Hattara ja tämä on minun yritykseni kirjoittaa blogia. Olen harkinnut jo pitkän aikaa itseäni kiinnostavaan aiheeseen (lähinnä kosmetiikkaan, mutta myös kirjoihin, elokuviin, kirpputorilöytöihin...) keskittyvän blogin kirjoittamista.

Tavoitteena tietenkin nousta blogisfäärin huipulle, toimia trendien edelläkävijänä, saada kasoittain ilmaistuotteita ja päästä osalliseksi niihin kaikkiin kissanristiäisiin, joihin Suomessakin blogaajia kutsutaan. Tai sitten ei :) No, toivottavasti jossain vaiheessa lukijoita on kuitenkin enemmän kuin yksi.

Kosmetiikan suhteen yritän rakentaa blogista edes jollain tavalla hyödyllistä ja kiinnostavaa vinkkien, tuotteiden ja verkkokauppojen kokoelmaa. Olen kosmetiikan sekakäyttäjä. En ole lainkaan merkkiuskollinen ja minulla on paha tapa tilata verkkokaupoista muualla päin maailmaa myytäviä tuotteita. Siksi minulta löytyy kokemusta monista merkeistä.

Olen kosmetiikan lisäksi kirjojen ja elokuvien suurkuluttaja, joten nekin voivat näkyä blogissa. Tällä hetkellä kaikki on vielä avoinna ja tulevaisuus näyttää mitkä aiheet kiinnostavat allekirjoittanutta eniten.

Blogi alkakoon,
Rakkaudella Hattara